Nieuwe artikelen

Naarmate de industrie groeit, upgraden opleidingscentra zowel online als offline hun hospitality pro

Naarmate de industrie groeit, upgraden opleidingscentra zowel online als offline hun hospitality programma’s

 

Een groeiende vraag in de horeca zorgt ervoor dat zowel online als offline opleidingscentra hun bestaande programma’s upgraden en nieuwe programma’s maken.

Geholpen door de recente populariteit van de op hospitality gebaseerde tv-netwerken zoals het Travel Channel en het Food Network, volgen steeds meer studenten een hospitality opleiding om goed te worden in restaurantbeheer en evenementenplanning. En terwijl de economie zich blijft herstellen, maken reizigers gebruik hospitality instellingen zoals weelderige resorts, de beste speelhallen, luxe hotels en gastronomische restaurants. Alleen al voor baliemedewerkers van hotels, motels en resorts werd er tussen 2008-2018 een stijging van 13,8% van deze banen gezien.

Vanwege deze groei breiden een aantal off- en online opleidingscentra hun hospitality programma’s uit met enkele trainingshotels op locatie of gaan partnerschappen met restaurants en hotels in de omgeving aan. Het Kirkwood Community College, het Miami Dade College en het Cuyahoga Community College zijn slechts drie voorbeelden van opleidingscentra die voor studenten op de campus trainingshotels en culinaire centra hebben geopend. Cuyahoga heeft een nieuw Hospitality Management Centre opgericht, waar studenten les krijgen in een nieuwe geavanceerde faciliteit of zich kunnen inschrijven voor een versneld online hospitality programma.

Deze verbeterde hospitality programma’s werken ook samen met maatschappelijke organisaties om studenten die afstuderen rechtstreeks aan een baan in de hospitality branch te helpen, een zet die niet alleen recente gradaties zal gebruiken, maar ook de economie op dit gebied zal stimuleren.

De hospitality industrie heeft momenteel meer dan twaalf miljoen hospitality professionals in dienst – dat is 9% van het totale personeelsbestand van het land. Met de recente groei op het gebied van hospitality voorspelt de VS Department of Labor een verbluffende groei van 15% voor het komende decennium. Met dergelijke cijfers kunnen we stellen dat veel meer online en offline opleidingscentra hun hospitality opleidingen zullen uitbreiden om geïnteresseerde studenten te verwelkomen en de chefs, eventplanners en resortmanagers van morgen klaar te stomen.

 

https://www.kajola.net/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Renault1916v.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Waarom de beste viswinkel alleen dagverse producten aanbiedt

Wanneer u op zoek bent naar de beste viswinkel, draait het niet alleen om het aanbod of de locatie, maar vooral om de versheid van de producten. In een stad als Amsterdam, waar de keuze ruim is, maakt dat ene verschil in kwaliteit het verschil tussen gewoon lekker en écht genieten. De beste viswinkel herkent u dan ook aan het gebruik van dagverse vis. Want alleen met vis die dezelfde dag nog is verwerkt of binnengekomen, bent u verzekerd van smaak, structuur en voedingswaarde. De kracht van verse vis in Amsterdam en omstreken Verse vis in Amsterdam is niet zomaar een luxe, het is een noodzaak voor een gezonde en smaakvolle maaltijd. Dagverse vis bevat meer essentiële voedingsstoffen zoals omega 3, eiwitten en vitamines. Ook is de structuur veel steviger, wat direct merkbaar is bij het bereiden en eten. De geur, kleur en glans verraden meteen of u met écht

Gepubliceerd door Renault1916v.nl